Alla inlägg den 10 februari 2013

Av bananpink - 10 februari 2013 19:45

Den här dagen har gått rätt så seg kan amn säga. Jag har inte gjort något speciellt. Jag som brukar kunna vara ute en liten stund på en dag. Det här är inte bra för lilla mig. Måste göra något åt det. vad vet ajg inte eller jo. Ska ta en lång promenad varje dag. Undrar om jag kommer hålla det. vad tror ni?



Det skulle inte vara helt fel att bo i USA och ta promenader där.




Jag har funderat på en sak idag. jag har en tjej på min praktik som har förstorat sina bröst, men så kom tanken när det gäller poliser. Jag hara aldrig sett en polis tjej som har ankläppar eller stora bröst. Jag tror iallafall att det finns någon som har det. Det skulle vara lite ballt om det var någon polis som har det. Sen skulle det vara snyggt tycker jag. Jag tror inom mitt yrke ska man kanske inte ha ankläppar iallafall. Stora bröst ha några på min praktik.. 



Av bananpink - 10 februari 2013 15:02

Det blev inte så mycket bloggande igår för min del. Jga hade typ magsjukan, så jag ville bara vila upp mig inför den här veckan. Det kommer bli mycket. Sen är man även ledig på fredag!! Gud vad bra tycker jag. Jag vet att jag inte har laddat upp några bilder från min kamera än. jag har nog varit lat och inte orkat det, men idag fick jag nog och förde över alla bilder till datorn. Jag trodde inte det skulle vara så måmga bilder, men jag hade helt fel. Det var ungerfär 500 bilder. Tusan tänkte jag.


Det blir att titta igenom de och sen måste jag skicka några bilder till jossan också. Det kommer nog bli mycket plugg den här veckan. Det är bra, men samtidigt tycker jag att det är lite jobbigt. Till helgen kanske jag och min lillebror drar till Norrköpning för att hälsa på syrran. Jag får se hur det blir med det.


 
 

Ovido - Quiz & Flashcards