Alla inlägg under februari 2013

Av bananpink - 9 februari 2013 12:00

Tjoo!


Ni sak bara veta vad som hände mig igår. Jag fick kräksjukan eller magsjukan. Bläää säger jag bara till det. Det kom på min praktik. Jag mådde illa först sen spyde jag. Så jag bestämde för att gå hem. Jag mådde inte bra där. När jag kom hem blev det sängen hela dagen. Det var riktigt tråkigt. Fick inte äta tacos som Håkan och min lillebror åt. Idag känner jag mig återställd. Har duschat och gjort mig ordning. Min lillebror fyller år idag, så det blir att fira honom.




Av bananpink - 7 februari 2013 20:00

Jag tycker inte om att vara själv hemma. Varför? Jag känner mig inte trygg bara. Nu i sommras var jag tvunegn att vara själv i fyra veckor eftersom jag skulle jobba. Det var väldigt jobbigt. Det var mest på kvällarna för det kände att någon stod ute på gatan och kollade in i mitt fönster. varje gång jag kollade var ingen där. Nu sk ajag tydigen vara själv hemma en vecka HELT SJÄLV. Buuuuuu! Det kommer bli intressant.


Sen får jag tänka att det bara är en vecka och inte längre. Det hade blivit lite jobbigt tycker jag. Det är en bra tränningen eftersom jag inte kommer bo hemma länge till. Jag kan inte bo hemma hur länge som helst. Jag tycker det är skönt att bo hemma hos mamma, Håkan och min lillebror. Det är dags nu att ta ett eget ansvar nu tycker jag.



homealone5post Home Alone 5 goes spooky


Jag kom ihåg filem som heter ensam hemma. Om jag inte säger fel nu. Tänk om det skulle hända sk som i filmen. Jag vet inte vad jag skulle göra då. Vill inte tänka tanken på det nu. Allt kommer gå bra. Ensam hemma filmen var en av de filmer som jag tyckte var bra när jag var liten.



Av bananpink - 7 februari 2013 18:45

Jag sa ju förut att jag skulle färga mitt hår rosa. Jag skojade lite där. Skulle inte våga färga mitt hår nu eftersom jag redan har tappat hår och vill inte göra om det igen. Imorrn blir det faktiskt frissan för min del. Jag känner att det är dags nu. Det för flera månader sen jag klippte mig. Det ska bli kul att se vad jag kommer göra imorrn med mitt hår.




Jag skulle aldrig våga klippa mig så här kort, men jag har en gång i tiden haft så här kort hår. fast då hade jag en annan kläd stil då än vad ajg har i nuläget. Jag blir nästan sugen nu på att klippa mig riktigt kort. Kommer nog ångra mig sen tror jag



Av bananpink - 6 februari 2013 21:45




En barbie ska jag operera mig till:)

Jag skojar nu



Jag tycker inte om när man ska operera sig. Jag ska förmodligen göra det snart. Är lite rädd för det. Det känns som man kommer känna av när kniven går igenom en. Jag har nog fel nu. Har hört skräck upplevelse av personer som har vaknat upp när någon har skärt i en. Jag skulle dö om det vara jag som låg där, men jag vill verkligen ha den här operationen klart. Det är så här att jag har längtat efter det så länge och det känns skönt att det kanske är över nu. Ni kan nog inte fatta känslan. Vilken operation är hemlig för er. Kan berätta vad det är sen. Nu vill jag inte det.



Av bananpink - 6 februari 2013 19:45

Heej!


Det har varit en snöig dag tycker ajg idag. Det har inte slutat att snöat ju. Min dag idag har bara varit att fika typ och äta semla som jag inte tycker om längre. Jag vet inte vad jag sak skriva om min dag för den har inte innehållet något speciellt.

Pågrund av det här vädret vill jag ha filmmys. Jag tycker man kan ha det ända när det är mitt i veckan. Sen vet jag att många går ut i dag för det är lill-onsdag. Jag därimot kan inte för jag måste upp halv 6 eller tidigare. Sen ha jag även fått ett schema över natt tider. Jag ska som sagt jobba 11 februari på natten eftersom det är semlans dag den 12. Jippi eller inte. jag får dricka mycket kaffe eller cola typ för jag sak till skolan på morgonen sen.


tråkigt

Av bananpink - 5 februari 2013 21:15

Audrey Kitching


Det här stämmer. jga tänkte färga mitt hår rosa. en liten spontan ide från lilla jag.

Ni kan se imorrn hur allt ser ut. Kommer imorrn börhja ligga in bilder från min kamera. Jag ska färga håret som tjejen på bilden ha


Av bananpink - 5 februari 2013 19:30

Det ända som jag vill säga om den här dagen är ett STORT BLÄÄ. Vissa personer på min praktik är bara så jobbiga. Det svåra som jag kan tycka är att vara pratikant. De bara utnjutnar en hela tiden och när man säger ifrån så lyssnar de inte på en. Jag hatar sånt verkligen. Varje dag blir jag utsatts för det. Idag ville jag inte återvända dit överhuvudtaget, men sen kom jag på att jag måste stå på mig mera. Det känns som bloggen blir en klaggo blogg nu, men jag kan inte alltid vara snäll och rar som alla vill. Jag har också en arg sida som vilken människa som helst har. All är lika



arg


Av bananpink - 4 februari 2013 20:15





Nu ska jag fixa ett kort och bilder från datorn som gäller en grej. Min lillebror fyller år nu på lördag och det ska vi fira, så jag tänkte bjuda med honom på bio. Det är väldigt svårt att köpa något till honom. Tyckte att bio skulle passa honom. Sen vet jag att han vill ser på Röja Rolf.



Ovido - Quiz & Flashcards