Alla inlägg den 2 januari 2013

Av bananpink - 2 januari 2013 20:00

Jag måste bara säga mitt nu. När det kommer till att operera näsan, så kan jag tycka att det har gått lite för lång. De känns som nästan alla bloggare operera näsan. Det finns nog några som ha complex för sin näsa, men några måste nog känna att de måste göra det för de andra gör det. Jag skulle aldrig komma på att operea näsan. Det ända som jag skulle operera är nog mina bröst som jag inte kommer göra. Tycker man är fin som man är. Om man har operera sig en gång, så kommer man göra om det igen och igen.


Jag undrar vad nästa grej är som man ska operera då. Om man nu ska operera sig så kan man väl göra det när man börjar bli gammal. Man får göra som man själv vill. Sen tycker jag att om man nu har operera sig så kan man väl säga det. Det kommer ändå kommer fram sen.



Av bananpink - 2 januari 2013 19:21

Det har varit en lugn dag idag för lilla mig. Följde med mamma, Håkan och Emil till landet idag. Min lillebror var hade lite tråkigt så vi spelade lite fotboll. Jag hade bestämt mig för att inte halka idag, men vad tror ni vad jag gör då? Självklart ska jag halka två gånger på raken när jag spelade fotboll ute. Det var inte så kul. Jag somnar ofta i bilar, så jag passade på att sova lite i bilen när jag åkte till landet. När vi skulle åka hem så tänkte jag att jag inte ska sova mera, men jag somnade visst igen. Nu har jag nog sovit väldigt mycket idag.



Jag gick och hämtade posten idag. Gissa vad som låg där. Min skolkatalog. Det var någon gång i höstas som jag tog skolfoto och så får man det nu. Lite konstigt ju. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag så mig. Hur ser jag ut egentligen. För det första så känner man inte igen mig. Jag har på bilden lång hår. Jag är nöjd med kortet tycker jag.




Ovido - Quiz & Flashcards