Alla inlägg den 17 januari 2013

,,,

Av bananpink - 17 januari 2013 22:00



Av bananpink - 17 januari 2013 20:30



Jag undrat under en sak. jag vet inte om det finns i Sverige, men det är cheerleader. Jag vet inte om det finns. Jag har ju sett filmer från USA där de har det. I skolorna är det alltid några tjejer som är det. Jag vet inte om jag hade varit en sån bra cheerleader. Allt som har med det att göra. Man ska nog vara tränad och kunna lyfta upp varandra och det kan jag inte. Tänk om det var så att varje skola i Sverige skulle ha cheerleader. Det skulle faktiskt se lite konsigt ut tycker jag nog. Cheerleader i USA ser alltid så glada ut. Jag kommer ihåg från filmerna att de var coola och populära. Det kanske är USAs grej det där med cheerleader.

Av bananpink - 17 januari 2013 19:30

Jag ska ju ta studenten i år. Det kommer nog bli kul. Få åka studentflak och bara ha det roligt. Vad kan liksom gå fel då? Det kommer vara litet tråkigta att skolan är slut överalltid, men samtidgt ska det bli skönt att sluta skolan tycker jag. I min skola ska vi inte ha så att varje klass ska ha sin student fest eller vad det nu heter. Vi ska i ställe åka kryssing med andra människor som också ska ta student. Jag vet inte hur det kommer bli. Jag vet inte om jag sak åka med. jag vill inte vara jäkligt bakis nästa dag eller göra något som jag inte ens kommer ihåg. Jag kan ha den där festen iställe för att åka båt. Sen tycker jag inte heller om att åka kryssning. Jag vet inte ens vad det är för båt som vi kommer åka med.







Av bananpink - 17 januari 2013 19:01

Hello!


Det var så mycket pluggande och när jag tänkte att ajgs skulle blogga, så var klockan för mycket. Skit helt enkelt i bloggen då. Nu har nästan en skolvecka gått för min del. Nästan gång det blir skola för min del är om en månad.


En ska som är dåligt är atta jgs måste till tandläkaren nu på måndag igen. De skulle tydligen kolla tråden som sitter bakom mina tänder och sen göra något annat också. Om det inte ser bra skulle jag få en ny tid igen. Jag hoppas nu att allt ser bra ut, så jag inte behöver gå till tandläkaren. Det är det värsta som finns för mig att gå till tandläkaren. Efter tandläkaren så tänkte jag äta lunch med min syrra som jobbar vid huddinge sjukhus. Det skulle vara trevligt. Får se om hon kan då.


Min dag idag har inte varit så händelserik tycker jag. Har gjort prov och haft snökrig som de i klassen tvingade mig att vara med i. Har skrattat mycket idag. Fått sms som gjort mig glad. Man kan helt enkelt säga att den här dagen har varit underbart. Imorrn väntar skola för min del då.




Ovido - Quiz & Flashcards