Alla inlägg den 12 januari 2013

Av bananpink - 12 januari 2013 19:00

Vill ocskå åka till Mexico som min släkning och hennes sambo åkte till. Jag tror det är nu på måndag som Håkan syster och hennes man ska åka till Mexiko. Blir så avis på de. Bara vara i ett varmt land. Ligga vid havet och sola och bada. Sen även åka och båda med delfiner. HUr underbart är int det?  Får helt enkelt spara ihop pengar till det.


Av bananpink - 12 januari 2013 16:45

Jag tänkte berätta vad jag gjorde igår. Fick reda på att en av mina släktningar hade fyllt år och skulle ha fest, så jag, mamma, Håkan och Emil åkte in till stan. Vi var ju där först av alla. Min släktning och hennes sambo hade kommit hem från Mexico nu i veckan. De var självklart bruna. Det var inte kul att stå bredvid henne. Vill också åka bort till ett varmt land och sola och bada. Sen efter en stund kom alla de andra av mina släktningar. Var väldigt hunrig efter ett tag. Det var en liten kille som var två år som gav mig chips hela tiden. Han var jättesöt. Han Charmade alla där kan ajg säga er.


Till mat blev det tacos! Gud vad gott det var. Hade tänkt på tacos när vi åkte hem till de. Vi pratade och fick se bilder från deras resa i Mexico. Efter en stund när vi hade suttit och pratat blev det efterrätt. Det var riktigt gott. Var lite mätt fortfarande från middagen. Min efterrätten slank ner ändå. Drack latte som var god. Sen blev det drinkar. En av drinkarna var Mojito. Det var tre drinkars somde hade. Den första var Mojito. Den andra var Frozen margarita. Sist min inte minst var GT. Har nog aldrig smakat på någon drink som har varit så god som mojito. Kom som sagt hem vid två och somnade sen vid halv tre.



Av bananpink - 12 januari 2013 16:10

Idag har jag bara tagit det lugnt. Det blev rätt så sent för mig igår kväll. Kom hem vid 2 och somnade vid halv tre. jag berättar i ett annat inlägg vad jag gjorde igår kväll. Vad har jag mera gjort idag då? Följde med mamma, Håkan och Emil till affären. Fick med mig en juice hem som jag vill ha. Efter mataffärern har jag varit duktigt och pluggat engelska. Nu är det inte mycket kvar. Det är så bra. Snart har jag nog avklarat den kursen också.






Ovido - Quiz & Flashcards