Alla inlägg den 20 januari 2013

Av bananpink - 20 januari 2013 20:00

Jag har tänk på en sak lite länge nu. Om lilla jag ska ta och köpa en ipad till mig själv, men om man ser det så här är det nog inte en bra ide. visste jag kan ju jobba och göra andra saker på den. Behöver inte släppa runt på en dator som väger för mycket. Måste nog ta och tänka igenom saken extra noga. Sen vill jag spara mera pengar eftersom jag vill flytta hemifrån snart. Man vill ju inte bo hemma när man är 30 liksom. Jag tror ingen vill det.

Av bananpink - 20 januari 2013 18:30

Jag kunde inte hålla mig idag. Jag somande ändå när jag tittade på film. jag skulle verkligen inte göra det, men då gör jag det ändå. SEn har ajg även tänk jättemycke på mitt besök imorrn hos tandläkaren. Jag fick veta att jag sak dit på onsdag kanske igen. Buuu!!

Nu ska vi nog prata om något mera roligt tror jag.



En sak som kommer bli roligt. Jag ska nmligen fixa så ajg akn använda min iphone. jag kör nu med en gammal Sony Ericsson. Så nu i veckan kan jag kanske använda min iphone. Skönt ju.

Jag har också planerat att åka och hälsa på min pappa i Dalarö. Det var som sagt länge sen. Det är skägård där. det är inte heller så mycket människor som bor där på vinter, men på sommaren så år det väldigt mycket folk där. En person som brukar vara där är thorsten flinck. Jag har aldrig träffat honom. jag tycker han är lite läskigt om man frågar mig då. han är säkert snäll vad vet jag. En från hans bland har handlat ett par jeans från pappas fru. Det är ju lite kul. Jag tror också att det var pappas jeans först, men sen kunde pappa inte ha de.

jag kom på en annan sak nu. Jag måste typ boka en grej som jag och lenne ska göra i sommare nu. Det är nog bra att boka den nu. Ska bara kolla med henne så det är ok för hennes del. Sen har jag inte så många saker som ska fixas nu tror jag.




Av bananpink - 20 januari 2013 13:15

Nu har man varit varit vaken ett bra tag. var tvungen att gå upp vid halv 6 på morgonen för min lillebror skulle spela match på ett ställe som var lång bort. Jag var så trött när vi stod inne i hallen. Drack kaffe och kände att det var lite bättre. Min lillebror och hans lag vann.  Det var bra tycker jag. I omklädningrummet hade de en stor bastu och bara två duschar. Jag fattar inte hur det går ihop riktigt.. Var nog hemma vid elva. åt lite och sen var det bara att ge sig ut. Det är soligt ute. Gick runt trehörningen. Menar på isen då. Jag är som sagt sämst på att förklara grejer har jag märkt.


Jag känner att ajg är fortfarande trött. Det är bara bra att jag är trött för då kan jag gå och ligga mig tidigare. Måste upp vid halv 6 imorrn för det är praktik som gäller för lilla mig. Det ska bli roligt. Jag funderar på att se en film. Jag får inte sova bara. Det är inte bra.




Ovido - Quiz & Flashcards