Alla inlägg den 13 januari 2013

Av bananpink - 13 januari 2013 20:00



Jag måste komma igång med min tränningn snart. Känner att jag har börja ligga på mig några kilo som kanskne ska bort nu. Jag kan rakt ut säga att jag inte älskar att träna. Vill helst slippa det om jag ska vara ärligt. Men jag har insett att jag måste börja träna. Det handlar ju om att jag ska må bra och så. Jag kommer inte bli tränning freak. Ska bara träna för min kropp skull inget annat. Det ska ju bli spännade och se hur det här slutar. Jag kommer inte börja gå till gymmet. Det blir tränning hemma för min del. När all snö är borta blir det springa för min del ute.

Av bananpink - 13 januari 2013 19:00

Nu är det söndag och imorrn är det måndag. Det innebär att illa jag sak till skolan då. Det var 5 veckor sen jag var där sist. Lite kontigt ju. man får tänka så som jag då. Det gäller bara en vecka som jag är iskolan. Sen har jag praktik. man får nog ta vara på söndag mera om man iinte vill att den ska ta slut nu.


Den här dagen har gått sjukt snabbt tycker Jag. Det känns som man inte har hunnit med något. Fast jag har hunnit med några saker. Det första var att gå ner till huddinge c för jag var tvungen att lösa det här med mitt minnes kort till mobilen. När jag var där, så sa de att det var slut, men då sa att det skulle komma in nu i veckan. Hoppas att det har kommit in på tisdag då. Sen blev det synsam och köpa linsvätska. Gick hem efter det och åt en rätt så nyttigt lunch som bestod av mycket frukt. Sen var jag hemma en timme. När det hade gått en timme så gick ajg och min mamma till källbrink skola för min lillebror spelade fotboll där. Det finns så fina hus i källbrink. Skulle vilja bo där. Det har inte hänt sen så mycket under min dag.



Till en sak som jag inte tycker om. Vill ni veta vad det är? Det är att bädda sängen. Blää till bädda sängen. Var tvungen att bädda rent idag. jag vill att det skulle gå snabbt, men det gick inte så snabbt tyckera jag.

Kan det inte finnas en knappt där man tycker på och så bäddar sängen av sig själ. Vilken smart ide ju.







Ovido - Quiz & Flashcards