Alla inlägg den 18 januari 2013

Av bananpink - 18 januari 2013 20:00

Jag tittade på ett program igår som heter england kan baka. Jag tror programet heter så. Det finns iallafall ett program i sverige som heter något sånt. men iallafall så gjorde de macarons på det programet igår. Jag blev helt sugen på det. Har bestämmt mig för att göra det. Det såg väldigt lätt ut att göra det. Jag skriver mera om det när jag ska göra det. När det kommer till att äta macarons så hoppar jag helst över det. Det är lite söt för min smak. Det har något med smaken att göra. kan inte berskriva det här.


Sen fick jag även reda på att det finns en affär i Stockholm som säljer många olika macarons. Det måste nästan vara lite populärt med macarons. Man kanske ska ta och titta in i affären imorrn eller någon annan dag. kanske så köper jag hem några till min mamma eftersom hon är den ända i min familj som tycker om de.


Av bananpink - 18 januari 2013 17:30

Den här dagen har varit lite konstigt kan jag tycka. Jag åkte till skolan vid 8 på morgonen, men alla lektioner började klockan halv 9. När jag kom dit så skulle jag typ bara göra ett prov i engelska. Så jag var väl klar vid 10 eller något sånt. Snacka om slöseri på min dag. Jag kunde ju åka till min praktik iställe för åka till skolan. Bläää till det nu!!



Jag har inte gjort så mycket idag. Har ringt ett samtal till tandläkaren om jag kunde byta tid till idag iställe för på måndag, men det gick inte. Sen har jag inte gjort så mycket idag. Har ordnat så jag och jossan kan gå och se på bio imorrn. Det är inte varje dag som vi går på bio eller umgås eftersom hon har en kille som tar upp hennes tid. Filmen som vi ska gå och se heter berättelse om pi. Den verkar vara en bra film tycker jag. Jag funderar även på att åka och köpa en present till min mamma imorrn också. Jag har en jättebra sak som jag ska köpa till henne. Sen måste jag köpa något till min lillebror eftersom han fyller år två dagar efter min mamma. Min lillebror typ hatar leksaker, så man måste köpa något annat till honom. Det göra det svårare att köpa något till honom.


Ovido - Quiz & Flashcards