Alla inlägg den 27 januari 2013

Av bananpink - 27 januari 2013 20:30



Det känns nästan som hela helgen har bara handlat om thailand. Det kanske bara är en slump vad vet jag. Jag åt något som jag inte kommer äta igen. Det var sådär gott och kommer inte hamna på min topp 10 lista om mat som jag tycker om. Det är dumpling. Jag har hört flera som har ätit det och de tyckt om det, Så jag tänkte då att vi kan ge det en chans. Blää säger jag till dumpling. Det ändå som var gott var kyckling och papayasallanden. En tumme ner för mig då när det gäller dumpling. De ser inte goda ut på bilder tycker jag. När jag kom hem idag så stod det thai mat på schemat. Ännu mera gott ju. Det var nudlar och kyckling och grönsaker. Jag har fått hjärnsläpp på vad det heter nu. Tusan till det då. Nu blir det matlåda som innehåller thai mat. Jag säger inte nej till det. Det ända som saknas är att sitta på en strand i Thailand.



Av bananpink - 27 januari 2013 14:00

Det är nog många som är bakis idag, men det är inte jag. Det är bra tycker jag. Tänkte vara vaken lite längre igår kväll. Kna säga átt ajg somnade till en film. Blää säger jag bara. Var lite besviken där ett tag på mig själv. Idag ska jag åka hem till mamma, Håkan och min lillebror. Har saknat de. Just nu har jag ätit lite tårta. Min andra bit för idag. Åt en tårt bit till frukosten. Jag tycker man kan äta lite onyttigt till frukost ibland. Sen gör det inget heller om jag äter en tårt bit lite då och då eller något annat sak som är onyttigt. Min kropp mår bara bra av det. Jag har som sagt lite kilo som jag måste ligga på.




Tyvärr är inte den här min tårta, men min tårta ser nästan ut så här.



Ovido - Quiz & Flashcards