Alla inlägg den 19 januari 2013

Av bananpink - 19 januari 2013 20:30



Imorrn blir det att gå upp tidigt. Varför? Jo för min lillebror har ishocky match på ett ställe som är rätt så lång bort och så skulle det börja tidigt på morgonen. Det får bli en tidigt kväll för mig. Kommer annars vara död imorrn. Hur kul är det att vara trött där? Inte så ul skulle jag tro. Det är inte varje dag som man ser sin lillebror spela ishocky. Sen ska det också bli kul att se hur duktigt han har blivit.


Av bananpink - 19 januari 2013 20:00

Då är man kommit hem från bion nu. Film som jag och jossan såg var helt otroligt. Jag har nog aldrig sett en sån film någon gång. Jga tycker all borde gå och se om berättelsen om pi. Miljön i filmen var helt fantastikt. Det kändes som man var i en dröm. Jag vill nästan se den en gång till. Det är sällan som jag kan tycka en film på bio är bra.


Jag och jossan hade det kul i stan innan bion började. Har verkligen skrattat åt saker som jossan har gjort. Jossan sa idag att vi är för lika varandra och att våran vänskap aldrig kommer ta slut. Vi har bråkat mycket under våran vänskap och vi har alltid kommer tillbaka till varandra. Hon sa också att inget kan komma i mellan oss, men jag vet inte om det är sant. Det finns en person som kan förstöra våran vänskap. Det råkar vara hennes kille. Han tror att han vet allt om henne. Jag har känt henne längre än vad han har gjort. Vi har varitt bästa vänner i snart 11 år tror jag det blir och hon har bara känt khonom i två år. Det är lite skillnad tycker jag. Idag har vi faktisktt bråkat lite. Hennes kille kom efter bion och sa att jag skulle gå.Så jag gick till tåget och då kommer jossan springande efter mig. Jga orkar inte med honom mera och jag vill inte bråka mera. Jossan hade tydligen sagt till honom att han fick åka hem själv till henne. Hon ville inte svika mig. han är så omogen som man bara kan vara. Det finns inget hos honom som är moget.




Ovido - Quiz & Flashcards