Alla inlägg den 14 januari 2013

Av bananpink - 14 januari 2013 19:30





Av bananpink - 14 januari 2013 19:01

Snart är denna måndag slut för den här gången. Det har varit en bra dag tycker jag. När jag går i skolan på måndagar, så har jag alltid bara två lektioner. Sen är det bara äta lunch och åka hem. Det känns nästan meningslöst att åka till skolan när jag går till halv elva på måndagar. Jag fick se det nya schema idag. Jag trodde först inte det var sant. Går till halv fyra på måndagar och sen råkar man vara ledig på torsdag. Det är som sagt konstigt schema för våren.



Imorrn blir det tandläkare för min del. Jag bara tänker på hur det kommer vara. jag har nämligen tandläkar skräck. Det är inte kul. Jag vill helst slippa gå dit, men jag är illa tvungen till det. Har inget val helt enkelt. Hoppas att jag inte har något håll nu.


Ovido - Quiz & Flashcards