Alla inlägg den 15 januari 2013

Av bananpink - 15 januari 2013 20:30



Jag är säkert en tönt nu, men jag gillar att titta på farmen. Det är ett bra program tycker jag. Varför jag gillar det har jag ingen anning om. Det är verkligen olika människor med i programet. jag själv skulle inte klara att vara med i ett sånt program. Jag är inte jätteförtjust i såpor som går på tv, men det här ett undantag för min del. Lite tråkigt att det börjar klockan halv åtta varje dag. Tycker det kan börja klockan åtta. En bra tid tycker jag.


Av bananpink - 15 januari 2013 19:15

Blää just nu!!


vad är det här för väder liksom. Buuu säger jag bara. Det har verkligen snöat hela dagen ju. Tycker det akn sluta nu. Till något annat nu. Jag var som sagt hos tandläkaren idag. Det gick bra kan man säga. Jag har tyckt att jag har blödigt mycket i munnen och iadg fick jag svar på vad det var för något. Jag har en tråd bakom mina tänder eftersom jag har haft tandställing. Då har en bit av tråden fastnat i tungen och det har gjort att det har blivit ett sår som har blödigt. Måste ringa till en annan tandläkare nu. Sen om det inte läker. Skulle jag ringa till min tandläkare som jag var hos idag.


Efter tandläkaren gick jag hem och pluggade. Jag kunde inte sluta, så jag gjorde klart allt som ajg skulle göra. Känner mig stolt över det. Sen har ajg också ÄNTLIGEN laddat ner bilder från mi mobil. Var tvungen att gå ner till huddinge och köpa en sladd. Nu behöver jag inte tänka på det problemet längre. Har också varit snäll mot alla i familjen idag. Eftersom det har snöat så mycket, så satt jag på mig ytterkläder och gick ut och skottade hela uppfarten. Gud vad jobbigt det var i början, men sen mot slutet gick det bättre.


Ovido - Quiz & Flashcards