Alla inlägg den 26 januari 2013

Av bananpink - 26 januari 2013 19:00



Jag har redan gjort min tårta nu, så jag hade lite tråkigt. Det slutade med att jag sitter och kollar på gamla disney filmer. Längtar tillbaka till när man var liten. Man kan aldrig bli för gammal för att titta på disney filmer tycker jag. Nu ska jag åter sätta mig framför tv och kolla på Askungen 2.

Av bananpink - 26 januari 2013 16:45

Äntligen lördag här!


Jag har spänndeart min lördag väldigt bra. Har som sagt hunnit med väldigt många saker. Jag gick upp tidigt idag. Tänkte egentligen ta en sovmorgon idag, men det gick inte vakande vid halv 9. Så jag åt frukost och gick en promenad på Dalarö. Jag ville bara gå själv och tänka på några saker som jag inte kan släppa än. Efter promenad vid 11 ungerfär så var pappa och sofia vakna. Då bestämde vi att åka och titta på tv och en dator.  N'är vi gick runt i expert så blev jag sugen på tårta helt random. Nu ska jag baka en tårta till oss här hemma. Vad det blir för tårta vet jag inte än, men det kommer bli en god tårta kan jag säga er. När vi kom hem kom Sofias kompis Maria hem till oss. Då fick jag reda på att Linda har ett eget gym och är pt. Det har inte hört något från Linda fören nu. Blev lite chockad först, men ajg vissste innan att hon älskade att träna. Hon får inte träna mig bara. Det skulle inte gå. Det är ju roligt för henne. Då frågade mari om jag tränade. Sa att jag inte gjorde det. Nu siter jag här och ska snart börja med tårtan.


Jag tänkte göra något sånt här som tårta. Skojar lite nu. Jag kan göra en sån här tårta och det är lätt tycker jag, men det är bara tre personer som ska äta tårtan, så jag kör på något enklare tror jag, men när min mamma och min lillebror fyller år så tänkte jag överraska de med en tårta .

Ovido - Quiz & Flashcards