Alla inlägg under januari 2013

Av bananpink - 2 januari 2013 19:21

Det har varit en lugn dag idag för lilla mig. Följde med mamma, Håkan och Emil till landet idag. Min lillebror var hade lite tråkigt så vi spelade lite fotboll. Jag hade bestämt mig för att inte halka idag, men vad tror ni vad jag gör då? Självklart ska jag halka två gånger på raken när jag spelade fotboll ute. Det var inte så kul. Jag somnar ofta i bilar, så jag passade på att sova lite i bilen när jag åkte till landet. När vi skulle åka hem så tänkte jag att jag inte ska sova mera, men jag somnade visst igen. Nu har jag nog sovit väldigt mycket idag.



Jag gick och hämtade posten idag. Gissa vad som låg där. Min skolkatalog. Det var någon gång i höstas som jag tog skolfoto och så får man det nu. Lite konstigt ju. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag så mig. Hur ser jag ut egentligen. För det första så känner man inte igen mig. Jag har på bilden lång hår. Jag är nöjd med kortet tycker jag.




Av bananpink - 1 januari 2013 20:45

Av bananpink - 1 januari 2013 19:54

Nu är det 2013. Jag undrar om det här året kommer bli spännande. Jag hoppas bara att det mest händer bra saker än dåliga saker.  fast man kan aldrig veta det ju. Siter just nu framför datan med ricinolja. Jag vet faktiskt inte om den har gjort så mitt hår har växt något, men ajg får väl försöka en gång till väl.



Det var som sagt nyår igår. hade sjukt kul med Lenne och Jossan igår. Vi gjorde mat och pratade massor om minnen som vi har tillsammans. Vi kom fram att vi måste göra något roligt den här sommaren. Det skulle bli ett minne som man inte skulle glömma. jag vet att vi tre kommer kanske splittra sen. Vi alla vill göra olika saker i framtiden.

Igår då så kom vi på att vi inte fick somna, så det slutade med att vi satt och kollade på tre filmar. vid tolv slaget gick vi ut och skålade. Vi tittade på fyverkerier. Sen gick vi in. När klockan nästan vi 01.00 typ, så gick vi till bussan. Jossan skulle åka hem och Lenne skulle sova hos mig . När bussen hade åkt, så satt f och en annan kille på bussan. De tittade på ig och Lenne. Jag och Lenne gick sen hem till mig. Ingen av oss var trött så vi satt på den fjärde filmen. Jag somande nog halv fem idag på morgonen. Vid 9 kom Lenne in i mitt rum och sa att hon skulle gå. Sa hej då och kramade. Gick raka vägen till min säng. Blev väck vid 13 på dagen. Sen dess har ajg varit små trött hela dagen. har inte heller gjort något speciellt under dagen. Kollat film ungerfär hela dagen.


Jag tänkte ligga in bilder sen senare om mitt nyår.


Ovido - Quiz & Flashcards